marți, 29 septembrie 2009

sa iti pese sa nu iti pese

ciudat acum ca trebuie sa ies sa ma vad cu baietii aia... care sunt destul de smecheri revine vechea dilema sa iti pese sau sa nu iti pese, sa simti sau sa nu simti? recunosc ca inca nu am gasit raspuns la chestia asta poate k cineva ma va ajuta... mi-am dat seama ca tot ce am facut in astia 4 ani am luptat impotriva a ceea ce simteam... prin orice mijloace... fotbal, karate, rock, meditatie, totul pt k simteam si aveam emotia k daca ceilalti isi dau seama ca simt voi pica de prost... frica asta m-a guvernat.... acum stau sa ma analizez si sa imi infrunt... sa ma scot la suprafatza din acel noian incurcat de ganduri... pana la urma tu esti tu... asha cum te-a facut dumnezeu... sufletul ramane... mintea si informatiile evolueza... nici una nu tre sa o eclipseze pe cealalta.... esti ca un mecanism, un mecanism de cea foarte sensibil.... si de multe ori pui o frica fiindca iti e rusine cu ceea ce esti... azi vb cu o prietena din alt oras... si ii murise nasul era rupta de durere... si oricat incercam sa o consolez nu simteam mare lucru desi imi pasa de ea... eu eram intact asta mi s-a parut ciudat.... pana la urma o mare bucurie iti revine din ce simti...sa simti iubire pt cineva sa simti pe cineva alaturi.... nu cred k trebuie sa te negi sau sa te schimbi ca sa supravietuiiesti... in general trebuie sa te descoperi nu sa te reprogramezi... si daca e ceva programat gresit iti vei da seama cand vei descoperi ceea ce esti. si totusi sunt momente cand nu mai am nevoie de nimik... dar totusi cred k e mult mai bine sa ai pe cineva alaturi sa il simti... cel putin cred k am gasit asta si nu mai sunt chiar singur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu