sâmbătă, 3 octombrie 2009

o iesire prin parc

Cat de tare o iesire dupa ceva timp fix cu tipii care mi-au faut zilele fripte in liceu..... dar de... scopul este sa it invingi frica... de ce ai trai toata viata cu o frica si te tot gandest ca trebuie sa gasesti momentul potrivit c s ao infrangi... dute-n plm si lupta... asha si eu aseara... mi-am mia luat inca u tovaras si m-am dus sa ma intalnesc cu ei sa vedem care ce a mai fcut. dupa 3 beri imaginea era inclinata la 45 de grade... ceva caterinca si merge in parc dupa aia... surprinzator imi revin. ne luam la o repriza de karate... dar ma simt mult prea bine nu imi vina sa cred k inca gandesc limpede, am energie... asha k mia intra niste posirca gin si cola... launtul de langa spatiul verde incepe sa se invarta.... merg printre copaci... cine a inventat radacinile? si tocmai bine ne ia garda... un tovaras da buletinul dar tot el isi da seama de greseala si se face ca suna pe tasu... alo domu gabor daca vreau tu nu mai lucrezi maine aici... il face in toate felurile pe saracul politist... si ii cere sa se legitimeze... polistul refuza crede ca asta e baiatul lu tata, noua atat ne trebuie, il filmam ca nu vrea sa se legitimeze, proba de dosar, k altfel nu are ce face, bine ca nu i-a dat prin cap sa ne ia amprentele de pe sticla... ne da drumul si plecam acasa, surprins ca am reusit sa ma trezesc din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu