marți, 29 septembrie 2009

articole de acum 2-3 luni

era o vreme cand gandeam altfel... greu de exprimat in cuvinte... baza pavel corutz... sa vezi lumea ca un joc... un joc de spionaj de-a soarecele si pisica...doar ca sunt implicati si doamne-doamne si nenea dracu un joc in care nimeni nu joaca cum ar trebui.... ma uitam la toti si ii vedeam ca nu le pasa nu ii intereseaza ce si cum... traind inchisi in grijile de zi cu zi... fara sa se gandeasca la mintea la sufletul lor... pt mine relitatea lor era iluzia mea si iluzia mea realitatea lor... nimeni nu se gandea la ce si cum..... bai nu te gandesti tu stai de serviciul tau nu te gandesti cate chestii faine se intampla pe lumea asta... undeva a aterizat un ozn... undeva in laboratoarele secrete s-a dezvoltat un nou microcip... niste masoni din o loja finlandeza au noi planuri si nimeni nu se gandeste ca noi traim fara sa ne dam seama... ciudat dar gandind asha traiam eu cu mine... si nu am gasit puterea de a exprima asta nici sufletul meu nu m-a lasat... ft ciudata asta cine nu m-a lasat sufletul sau propriul meu subconstient sau maleficul matrix... intre timp mi-am dat seama ca urlam la stele si nu am gasit pe nimeni langa mine... un suflet care sa ma inteleaga... de fapt a fost cineva si eu l-am judecat la moment gresit... desi drumurile noastre erau destul de diferite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu