marți, 29 septembrie 2009

coborand in prezent

coboram usor spre prezent... nu zic de cand am venit de acolo inca o criza pe personalitate dar asha s-a rezolvat... pana la urma problemele ti le faci cu mintea ta... te programezi negativ pe tine si lumea din jur... si evrika eliberarea sunt liber.... ciudat eu in lumea mea nu am probleme... dar cand interactionez cu lumea din jur apar problemele... frica slabiciuni... cand sunt singur ma curatz... o pasarica mi-a soptit sa ma apuc sa experimentez....am invatat sa imi expandez aura...si au venit si primele experientze... am simtit planul astral... ceva de genu vroiam sa ma culc si eram in camera.... dar zburam senzatia care o ai cand esti in nacela uni avion.. fizik esti intre 4 pereti dar cu sufletul zbori in caruri...ma urcasem sus te tot... apoi am reusit sa citesc gandurile cuiva... ciudat dar nu aveam nici un interes cu persoana respectiva nu vroiam nik de la ea... poate d-aia a iesit... asha din cand in cand mai imi vin in cap bucati din gandurile altei persoane... dar asta nu merge sa atac... ah ce ash face sa am puterea asta... dar nu merge cand vreau sa atac sa intru in cineva... poate asha vrea cel de sus... intre timp m-am mai si calmat.... si lucrurile incep sa mearga... nu mai am dc sa ma simt slab nu mai am dc sa imi fie frica... totul e perfect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu