marți, 29 septembrie 2009

incepe eliberarea

si cum ziceam eram pe fundul gropii nimeni nu zicea nimik... "maestra" nici ea nu mai vorbea cu mine... mintea mea perverteste totul.... posibil... oricum pana aflam adevarul vedem ce este de vazut prin intermediul mintii... 4 fiintze mai erau langa mine si nu o sa le uit toata viata... ma rog in afara de parintii cu care ma certam in fiecare zi... o fata mica din dh si un tip cu aikido si ink 2 prieteni din bucuresti din bucuresti... el e cel care m-a sustinut la inceput...eram ft departe de adevar... si cu o ura imensa contra chestiilor spirituale... in fine dar asta a fost punctul care a determinat cotirea... am intalnit pe cineva... cineva care avea ca si mine ambitie sa citeasca sa inteleaga sa isi explice si sa fie liber... si acel cineva (cred ca se stie ea) mi-a oferit motivatia de a ma urca de a incepe din nou sa urc catre culmi... m-am scuturat... pnm nu exista suferintza... nu exista durere... esti slab? mintea ta a produs asta... esti rupt in bucati? mintea ta e de vina... nu tre sa incerci sa devii altcineva... esti tu asha cum esti unitar o singura bucata cum te-a facut mama... trebuie doar sa evoluezi si sa construiesti... si cum am zis te scuruti si urci... m-am apucat de karate... tare treaba asta reechilibreaza energetic... si un drum la munte... cand iarasi o lovitura la manastire... ai mei erau disperati ca ma duc cu "dracu" si ca ajung pe marte... ci era acolo un preot... cik copil nu trebuie sa gandesti cu capul tau nu exista gandire originala...trebuie sa inveti sa tocesti si sa studiezi... dar pnm avem un prof la mate ft destept tipul care face orice problema in 4 randuri.. pe ala nu l-a invatat nimeni pt k nu am intalnit prof de genul asta...ala singur si-a dat seama... c sa nu mai zik karatele sunt de la dracu....argumentul suprem... cik parinte am intalnit copii de 14 ani care gandesc cu capul lor... si pana si copii de 10 ani care stiu anumite chestii fara sa ii fi invatat nimeni... aia cum gandesc cu capul lor? dracu ii invatza... nu exista nimic original totul trebuie invatzat...pe drum mi-a venit argumentul cu care il infundam... pe einstein nu l-a invatzat nimeni teoria relativitatii... si daca edison in tinerete nu ii sfida pe toti care i-au zis omule esti tampit ca vrei sa inventezi becul, cand de 10000 ani lumea era pe lumanri, daca edison nu avea 500 experientze pana sa gaseasca filamentul de wolfram, fara sa il invete nimeni noi acum traiam in epoca de piatra.... ca sa nu mai zic ca napoleon ne-a dat codul de legi si pt el si-a pus europa in cap altfel eram in evul mediu. si l-am vazut si pe parintele iustin parvu... popa di tutti popii si ii zik parinte uitati asha si asha k vreau sa inteleg.... cik a copilash fumurile tineretii nu exista nimic de invatat nu ai ce sa inveti noi in ortodoxie nu avem alta lege decat sa ne ascultam parintii si duhovnicul nu e nimic de descoperit.... sa spuna el lu mutu daca in muntele athos nu sunt calugari initiati

Un comentariu: