sâmbătă, 3 octombrie 2009

nu lasa mintea sa iti joace feste

dupa cum ati remarcat brusc am scris in alt stil... mi-am dat seama de cate ceva.... iesind cu tipii aia am uitat sa fiu eu... acum mi-am revenit si mi-am dat seama ca am fost atras de vibratia lor... cu alte cuvinte fara sa ii judec am uitat cine sunt... pana la urma nu judec pe nimeni dar imi dau seama ca de fapt nu eu ii judec mintea mea face asta... mintea mea vede ceva ce nu este in mine... si produce ideea de slabiciune.... slabiciune care produce frustrare... frustrare care iti scade increderea in tine si te slabeste... te rupi energetic... uiti de tine si vrei mai mult... mintea ta e cea care iti spune ca unul e fraier sau unu smecher... il judeci pe cel fraier si vrei sa fii ca ala smecher... dar si celui smecher tot mintea lui ii spune ca e cel mai tare... privim lumea in oglinda... ne place sau nu ne place la unul ce ne place sau nu ne place la noi... vedem practic ce vrem sa vedem... asha apare si atractia care nu are de aface cu iubirea... vrei ceva pt k mintea ta a fost aprinsa... si simti ca dansezi pe carbuni... iubirea presupune mult mai mult... o sincronizare... nici sa te duci la cineva pt k il vezi la fel ca tine nu e bine ca nu il iubesti pe el vezi in el oglinda care sa te sustina pe tine... astea sunt asha zisele pacate.... toate starile psihice au repercursiuni in corpurile energetice... d-aia la o depresie te simti slab... mintea ta te slabeste... tu nu esti slab tu esti puternic dupa chipul si asemanarea domnului... d-aia condamna biserica pacatele... de fapt incearca sa ne curetze fara sa ne explice cum... asta pt k ar aparea mandria... dar ideea este sa faci ce simti ca suflet... esti tu... diferite lipsuri se pot invatza dar asta iti dicteaza... tre sa iti analizezi toate fricile si slabiciunile pt k ele sunt produse de mintea ta... si suferintza la fel... un esec ramane viu in minte... si treptat adunam frustrari si ajungem sa ne dezumanizam... dar de fapt nu ne rezolvam problemele... trebuie sa ne intoarcem si sa le infruntam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu