sâmbătă, 3 octombrie 2009

si totusi exista ceva

dupa faza aia am incercat sa imi dau seama unde am gresit... facusem bine dupa mine sa incerc sa creez o relatie de empatie... dar ceva scartzaia si am simtit asta... asha ca am cautat raspunsuri... cativa prieteni... aia cu care am iesit frate bag-o in masa... dar m-am gandit totusi ce a determinat-o sa se poarte asha... si am citit ce a scris un prieten octav vizavi de atractie... principiile yin yang se cauta in lumea si cauta sa se atraga... cu alte cuvinte atractie contrariilor... ca sa nu mai vorbim de factorul psihologic... ca sa nu mai vorbim ca si eu am facut asta altora sa resping cand cineva ma vroia... deci e ceva perfect normal... mai ales cand ea deja ma cunostea pe mine noi 2 fiind asemanatori, ea cauta pe cineva cu care sa se completeze pe cand eu cautam pe cineva in care sa ma regasesc, ca un fel de jucarie, normal ca nu a vrut sa joace rolul asta... asha ca am vorbit si ne-am impacat...dupa ce nu mai reusisem sa dau de ea... pana la urma ma inteleg perfect cu ea... si prietenia e mai importanta ca o toana de moment...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu